پروژه ها

لوازم جانبی در دنیای مد

ملزومات تزئینی و کاربردی

اکسسوری مدرن




امروزه در محیط های کاری، توجه به ملزومات میز کار و فراهم اوردن لوازم مورد نیازی که به ترتیب معمول و همه روزه استفاده می شوند بسیار حائز اهمیت بوده  و میتواند به راحتی پاسخگوی فوری به چالش های محیط کاری باشد و از اتلاف وقت،بی ترتیبی و سردرگمی جلوگیری میکند و در نهایت به افزایش سرعت و عملکرد درست کارکنان می افزاید.این پیش نیاز ها به دو دسته تزئینی و کاربردی معطوف میشوند که دسته کاربردی آن شامل لوازمی چون ست چند تکه ملزومات اداری،زیر دستی، تقویم رومیزی،چراغ مطالعه ،فلش ،ذره بین ،نگه دارنده کتاب و … میباشد و در مقابل دسته تزئینی شامل عناصری چون تندیس و مجسمه های تزئینی،تابلوهای رومیزی و… میباشد و بکارگیری این مستلزمات در ایجاد نظم ،هماهنگی و زیبایی محیط، اثر بخشی ویژه ای خواهد داشت.

اکسسوری در محیط

A

C

E

S

S

O

R

 I

E

S









  •  اکسسوری هااز عوامل تاثیر گذار و  دارای طیف بسیار گسترده ای در طراحی و دکوراسیون تمامی محیط های داخلی بوده که استفاده از آن ها باید مطابق با سبک طراحی محیط مورد نظر باشد. از این رو  هر کس  با تلفیق خلاقیت و توجه به سبک محیط میتواند برند و امضای شخصی خود را در محیط مورد نظرش پیاده کند. مواردی که به عنوان اکسسوری در دکوراسیون داخلی به کار می روند سبب گرم تر شدن فضا و پر کردن قسمت های خالی در محیط شده و آن را از حالت یکنواختی خارج کرده و به آن روح و گرما می بخشند.

از سوی دیگر میز کار مختص به شما میتواند بیانگر هویت و سلیقه شخصی تان بوده و در عین حال فضای مورد نظرتان را به جایگاهی دوست داشتنی تر تبدیل کرده و خستگی های کاری را کمتر نماید. بنابراین انتخاب جسورانه یک یا چند اکسسوری متناسب با محیط و استفاده از اشیاء کوچک تزئینی با بکارگیری نوآوری و شناخت رنگ وتلفیق خلاقیت با فضای مورد نظرتان، نتیجه مثبتی بر روند کاری شما خواهد داشت و  چهارچوب و یا محیط چشم نوازی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.





 امروزه استفاده از مدل ها، عناصر و ابزارهای طراحی مدرن تحت عنوان اکسسوری ها فضای بسیار شیک و مجللی را برای دفاتر کاری به وجود آورده اند. محبوبیت این محصولات دکوراتیو به گونه ای است که سهم بالا و رو به رشدی از صنعت دکوراسیون را به خود اختصاص داده است که جزء الزامات و الحاقات فرعی یک فضا به شمار میرود.

اشیاء کوچکی که میتوانند سمبل آرامش، مصالحه، دوستی،موفقیت و… باشند.

همچنین اکسسوری ها  میتوانند شامل المان های شخصی و پیکره چوبی و یا سنگی بدن و چهره انسان یا حیوانات، تندیس های پیچیده،  ،تصاویر و نقاشی های مورد علاقه و یا یادگاری های شخصی باشند.

آراستگی محیط

  1. آراستگی و زیبایی میزهای کار و توجه به نظم، ترتیب و زیبایی دکوراسیون محیط پیرامون ما اهمیت بسیار بالایی دارد و باعث ایجاد تمرکز ،آرامش ،احساس مدیریت و اعتماد به نفس بالا بالارفتن دقت و انگیزه ی کارکنان در محیط کاری شان میشود

وسایل کار ما باید به گونه‌ای در جای خود قرار گیرند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشیم و سبب سهولت و آسان شدن کارمان گردد. از این رو استفاده از ست های چند تکه اداری میتواند ضمن منظم و شیک شدن محدوده فعالیتتان از ایجاد شلوغی بر روی میز کار جلوگیری کند و سبب ارامش و افزایش راندمان کاری کارمندان و همچنین اراستگی و دسته بندی اقلام موجود روی میز کار میشود.


رنگ در محیط



دیوار ها از مهمترین عناصر برای خلق یک صفحه و یک اثر هنری میباشند  پس،انتخاب درست رنگ و کنتراست آنها با رنگ دیگر وسایل موجود در اتاق میتواند ارامش ذهنی و محیطی الهام بخش و پر از ارامش را برای افراد به ارمغان بیاورد.
بنابراین انتخاب رنگ مناسب و بهره گیری از نور استاندارد و همچنین نصب دیوار کوب و یا تابلوهای زیبای دیواری و رومیزی در محیط، میتوانند ارامش و بازدهی فوق العاده ای را با خود به همراه داشته باشند. به علاوه  استفاده از کردنزاهای مناسب با سبک محیط و مبلمان در محیط های کاری، جایگاه مناسبی برای قرارگیری این اکسسوری ها می باشند.

 

گاوصندوق






گاوصندوق ها با هر سایز و ابعادی یک محفظه ایمن برای نگهداری اسناد و اشیای با ارزش ما و حفظ انها از گزند های احتمالی هستند که امنیت اشیای باارزشمان را برای یک عمر در برابر سرقت، بلاهای طبیعی و گزند حشرات موذی محفوظ نگه میدارند.

پس چه بهتر که در انتخاب و خرید آن به مسائی چون امنیت و کیفیت قفل و معتبر بودن برند آن و مقاومت لازم در برابر اب ،اتش ،رطوبت و سرقت توجه لازم را نشان دهیم و با تهیه این محصول از مکان های معتبر،بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم.
انتخاب یک برند معتبر و استاندارد می تواند به شما این اطمینان را بدهد که هیچگونه نگرانی از بابت امنیت همه جانبه محصول نداشته باشید.

جالباسی




جالباسی ایستاده یک عنصردکوری با ظاهری مدرن و زیبا، از الحاقات ضروری هر شرکت ،اداره ،مدرسه و … به شمار میرود که سبب منظم شدن اتاق و جلوگیری از شلوغی و بهم ریختگی محیط،چروک شدن لباس ها و حفظ فرم انواع لباس میشود و قرارگیری  آن در گوشه ای از محیط به عنوان یک اکسسوری کاربردی ظاهر مدرن تری به محیط مورد نظر می بخشد.

ملزومات اداری

نداشتن تحرک کافی در ادارات و محیط های اداری اغلب باعث کمر درد میشود. بنابراین در ابتدا انتخاب صحیح و اصولی مبلمان اداری بر اساس اصل قواعد ارگونومیک و  توجه به تایم کارای و ایجاد تحرک درحین ساعت کاری از مسائل مهمی ست که باید مورد توجه قرار بگیرد. علاوه بر این مسائل، خرید یک زیرپایی مناسب و ارگونومیک، از انواع مشکلات سلامتی مانند ورم پاها (به دلیل آویزان ماندن) و به وجود آمدن رگ های واریسی و فشار زیاد بر ستون فقرات و کمر جلوگیری کرده و استفاده مداوم از این محصول و بالا نگه داشتن پاها سبب کمک به گردش خون مناسب و رفاه  کامل سلامتی افراد میگردد.

   




وجود سطل زباله اداری با کیفیت بالا،داشتن دهانه، ظرفیت و حجم مناسب، ضمن یک دسترسی راحت ، نظم بخشیدن به محیط کاری و رهایی از یک میز کاربهم ریخته و خلوت کردن میز از کاغذ و زباله های اداری،
باید ظاهر مناسبی داشته باشد و با سایر اجزای محیط کار هماهنگ باشدو  همسان باشد
همچنین جای‌دهی مناسب و هماهنگ کردن سطل زباله اداری با دکوراسیون اداری اهمیت بالایی در شکل ظاهری محل کارتان داردو باید به شکل ویژه ای مورد  برسی قرار بگیرد.






اینجا کلیک کنید