پروژه ها

دانستنی های فضای باز

محصولات باغی و فضای باز









فضای باز مهمترین گستره شکل گیری تعاملات اجتماعی به شمار می رود که با سرآغاز فصل بهار و همچنین ورود به فصل تابستان

اغلب خانواده ها با کمی ایده و طراحی خلاقانه و استفاده از مبلمان فضای باز مناسب برای حیاط ویا تراس منزل خود می توانند یک نوع سرمایه گذاری با ارزش و مادام العمر برای محیط دلخواهشان درنظر بگیرند.

مبلمان فضای باز عموما در حیاط منازل ، رستوران های فضای باز ، بالکن ها و تراس ها و دیگر مکان های مشابه بکار می آیند.

این دسته از محصولات با در بر داشتن ویژگی های خاصی من جمله مقاومت در برابر رطوبت ، حرارت ، تابش و اشعه خورشید می توانند در فضا های باز مورد استفاده قرار بگیرند.

این دسته از مبلمان باید به گونه ای باشند تا در برابر مخاطراتی که در فضای باز ممکن است اتفاق بیفتد، مانند گرد و غبار، انواع باکتری ها و یا بارندگی، به اندازه کافی مقاوم باشند.

محصولات سرگرمی باغی

استفاده از یک تاب ریلکسی با حرکت آرام در ساعات فراغت و آرامش و خواندن کتاب مورد علاقه خود، می‌تواند یکی از لذت‌بخش ترین ساعات زندگی را برای هر فردی به ارمغان بیاورد، حال آن که می‌توان این تاب را در مدل های دو نفره یا سه نفره تهیه و در کنار اعضای خانواده این لذت را شریک شد.
افرادی که اهل مطالعه و یا عاشق خواب بعد از ظهر هستند،ساختار تاب ریلکسی و حرکات آرام و دایره ای آن می تواندحس آرامش و رهایی را برایشان بوجود آورد و همچنین می تواندیک جایگاه مناسب برای کاهش استرس های روزانه باشد.

آن دسته از افرادی که تمایل دارند دکوراسیون حیاط و تراس خانه  آنها و یا بخشی از دکوراسیون منزلشان به یک محیط آرامش بخش و رویایی تبدیل شود، می‌توانند ازتاب های رلکسیشن در محیط مورد نظرشان استفاده کنند.




میز و صندلی رستورانی



میز مستطیل حصیری بوستون Boston-Boston 150 Rattan-مبلمان فضای باز حصیری- 1,800,000 تومان

صندلی دسته دار حصیری بامبو Bambo-804-مبلمان فضای باز حصیری-Naz
صندلی دسته دار حصیری بامبو Bambo-804-مبلمان فضای باز حصیری- 480,000 تومان

میز مربع حصیری بوستون Boston-Boston 90 Rattan-مبلمان فضای باز حصیری-1,400,000 تومان

صندلي دسته دار پرستیژ 507-Prestige-صندلی فضای باز تمام پلاست-Naz
صندلي دسته دار پرستیژ 507-Prestige-صندلی فضای باز تمام پلاست- 300,000 تومان

محصولات ویژه

تخت ساحلی یکی از جذاب ترین محصولات باغی و ویلایی به شمار می رود که سبب لذت بیشتر شما از فضا و آفتاب گرم خواهد شد و محیط مورد نظرتان رابه فضایی مملوء از آرامش تبدیل خواهد کرد. تصور کنید که ساعاتی از روز را در بهترین حالت بنشینید،عضلات بدن را به حالت استراحت درآورید و خستگی را از تن به در کنید. شما با درازکشیدن بر روی این تخت‌ها،میتوانید آرامش و راحتی وصف ناپذیری را تجربه کنید و برای خود فضای دنجی بسازید و این حس آرامش را برای ساعاتی از روز برای خود به ارمغان بیاورید

داشتن یک فضای خصوصی و دنج ، بخش جدانشدنی یک محیط آرامش بخش است.جایی که بتوان علاوه بر زیبایی محیط، به فکر آرامش خیال و لذت بردن از فضای باز و نشستن در هوای آزاد نیز بود.ما با داشتن یک یا چند صندلی راحتی می‌توانیم حیاط ویا هر محیط کوچک مختص به خودمان را با کمی تنوع و استفاده از دیگر عناصری که سبب ایجاد هارمونی بشوند به یک استراحتگاه لذت بخش تبدیل کنیم و با احساس راحتی و طیب خاطر و نشستن در فضای باز و بهره مندی از یک صندلی راحت و با کیفیت، یک نوشیدنی گرم بنوشیم و فضایی دلنشین و دوست داشتنی را برای خودمان و دیگران حاصل کنیم.





طبیعت و فضای باز




فضای سبز اطراف ما تاثیر شگرفی بر روی سلامت روحی و فیزیکی ما دارد  و قرار گرفتن در طبیعت، فعل وانفعالات مثبتی را بر روی عملکردهای فیزیکی و روحی و روانی انسان میگذارد، بطوریکه استرس و فشار کار روزانه را از او دور نموده و محیطی آرام را برای او فراهم می آورد.

رویاروییی با طبیعت و مشاهده زیبایی های آن  همواره انسان را به وجد می آورد و شایان ذکر است که این عامل، بالا رفتن روابط های انسانی و فعالیت های اجتماعی و همچنین کاهش استرس های روزانه را برای سایر افراد به دنبال داشته است و به همین سبب افراد همواره در تلاشند تا محیط هایی که در بستر فضای سبز باشند را برای خودشان مهیا سازند و تجربه ی دل انگیز و فراموش نشدنی گذراندن چند ساعت از زمانشان در فضای باز را تجربه کنند و با خیال راحت در جای گرم و نرم خود تکیه بدهند و از هوای آزاد لذت ببرند. در این میان انتخاب درست مبلمان و تجهیزات مناسب و استاندارد برای فضای مورد نظر می تواند نقش بسیار مهمی در برقراری و حفظ این آرامش برای افراد داشته باشد و فضای آرامش بخش و قابل لمس تری را برای آن ها به ارمغان بیاورد.


صندلی بدون دسته کول Cool-N495-صندلی چند منظوره- 450,000 تومان

صندلی بدون دسته فلزی تولیکس،کف چوب Tolix-N501W-صندلی چند منظوره-Naz
صندلی بدون دسته فلزی تولیکس Tolix-N501-صندلی چند منظوره-Naz 700,000 تومان

میز عسلی 36*36 ویو پلیمری wave-میزچندمنظوره فضای باز-Naz
میز عسلی 36*36 ویو پلیمری wave-میزچندمنظوره فضای باز-250,000 تومان

صندلی دژاوو Dejavu-N807-صندلی چند منظوره-Naz 540,000 تومان

صندلی حصیری


صندلی حصیری در فضای باز، یک ایده خلاقانه و ابتکار آمیز است که با هارمونی زیبایش با طبیعت و سرسبزی منجر به بروز زیبایی و خلق آرامشی زائدالوصف می‌شود و بر همین اساس نیز انواع میز و صندلی های حصیری با استفاده از گل و گیاه مناسب آپارتمانی می‌توانند جذابیت ویژه ای به دکوراسیون بالکن شما ببخشند.

امروزه بسیاری از صاحبان رستوران ها  از محصولات حصیری در جهت جذب مشتری های خود استفاده می‌کنند، در واقع آنها با استفاده از این محصولات ، سبکی سنتی را دنبال کرده و احساس حضور در آب‌وهوایی استوایی و حس گرم وصمیمی را برای افراد بوجود می آورند.





صندلی باغی


 سازندگان مبلمان باغی با الهام از طبیعت، صندلی هایی را با استفاده از مواد پلیمری و پلاستیکی ساخته اند که با طراحی شیک و ساده شان جایگاه ویژه ای را در محیط های رستورانی و فضاهای باز به خود اختصاص داده اند. وزن سبک، حمل و نقل این صندلی ها را راحت کرده است

و ویژگی ثابت و غیر قابل تغییرشان در برابر عوامل محیطی چون نور ،گرما ،رطوبت،ضربه و فشار و همچنین راحتی و کیفیتشان آنها را در زمره صندلی های خاص و پرطرفدار در میان مردم قرار داده است.

 

در واقع وجود این صندلی ها در محل عبور و مرور،باعث تشویق عابران میشود تا گرد هم جمع شوند و اوقات خوشی را برای خود بوجود آورند.

 

صندلی فایبر یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین صندلی های باغی به شمار می رود که با قرار گرفتن در فضای باز و در کنار گیاهان سبز،تمایل به سپری کردن زمان بیشتری در این اماکن را برای افراد بوجود خواهد آورد.

امروزه صندلی های پلاستیکی فایبر ، هم در محیط خانه و هم در فضاهای اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و امکان استراحت،صرف غذا و تعاملات اجتماعی را برای همه افراد فراهم میکنند.

بهره وری از رنگ های خنثی این محصولات و دیگر عناصر زیبای دکوری برای طراحی یک محیط مینیمال دست شما را باز میگذارد تا یک محیط زیبا و دنج را با جلوه ای دوست داشتنی برای خود به ارمغان بیاورید.

 

 






اینجا کلیک کنید