پروژه ها

بوتیک محصولات اداری

صندلی مدیریت



 یک صندلی مدیریتی خوب،  بسته به سلیقه افراد در سبک طراحی،ایمنی،راحتی و کیفیت اجزا و بدنه  آن مورد برسی قرار میگیرد و از مهمترین اساسی که باید هنگام خرید به آن توجه شود پوشش انحنای طبیعی گودی کمر به هنگام نشستن روی صندلی است و این استاندارد کمک میکند تا با اطمینان و آرامش کامل به انجام کارهای روزانه خود بپردازند.

از جمله ویژگی های اساسی یک صندلی مدیریت خوب،اصول طراحی ارگونومیک،راحتی همه جانبه و قابلیت تنظیم ارتفاع، نشیمن و پشتی آن می باشد.هم چنین برای کسانی که بخش بسیار زیادی از تایم خود را روی یک صندلی اداری می‌گذراند، فیزیک بدن، وزن و نحوه نشستن شان در انتخاب صندلی مدیریت نقش بسزایی دارد.

یک صندلی مدیریتی خوب تمامی ویژگی هایی که در ساختار یک صندلی اداری وجود دارد را دارا است و علاوه بر متفاوت بودن و برخورداری از استاندارد های لازم ، احساس راحتی و ساعات کاری مفید تری را برای کاربران رقم میزند.و حس خوشایندی را در طی روز و بدون کوچکترین احساس خستگی برای افراد به ارمغان می آورد.

 


صندلی Arm-Dayan-940-RP56-مدیریتی 4,380,000 تومان

صندلی Mak-Wing-7310-مدیریتی 1,900,000 تومان

صندلی Sil-M 18D-مدیریتی – 6,540,000 تومان

صندلی Sil-B 11Q-مدیریتی-پشت بلند 4,633,000 تومان

مدیریتی، Art-DC-DCM-162 3,930,000 تومان

صندلی

مدیریتی

ارگونومی



نیمکت انتظار




نیمکت های انتظار در محیط هایی چون ادارات، فرودگاه ها،بیمارستان ها،مطب ها،بانک ها و مراکز خرید از اهمیت و کاربرد بسیار بالایی برخوردار هستند که با توجه به عوامل اساسی چون زیبایی،هماهنگی با محیط ،کیفیت،استاندارد و کاربردی بودنشان  تایید و انتخاب میشوند.


این نوع نیمکت ها بر اساس اصول ارگونومیک،کیفیت و دوام بالا به شیوه ای طراحی شده اند که تمام نیازهای اولیه افراد را در مکان های انتظار پوشش دهند و از این رو قابلیت انطباق با فضا را داشته و هماهنگی زیادی را با فیزیک و بدن انسان فراهم می کنند.

صندلی کنفرانس

صندلی های کنفرانسی جز مبلمان  ویژه اتاق جلسات بشمار میروند که کیفیت و راحتی شان جز مهم ترین عوامل گزینش این محصولات بوده و با دارا بودن از ویژگی هایی خاص و عالی میبایست از نظر راحتی و زیبایی حس خوبی را به حاضرین القا کنند و در طولانی مدت باعث ایجاد حس خستگی در افراد نشوند و در عوض احساس خوشایندی را در کاربران فراهم آورده و رشد و بهره‎وری آنان را برای محیط و جلساتی عالی به ارمغان بیاورند.همچنین توجه به تجهیزات استعمال شده،فرم بدنه،چرم یا پارچه مصرفی،راحتی دسته ها،نشیمن و پشتی محصول از جمله ملاحضاتی هستند که به هنگام خرید لزوما باید مورد توجه و برسی قرار بگیرند.

 

امروزه استفاده از صندلی های مدرن بویژه در مکان هایی با طراحی نوین ، به شدت مورد استقبال عموم مردم و بویژه رئسای شرکت های معتبر و پیشرفته قرار گرفته است.




صندلی

کارشناسی

شیک





صندلی کارشناسی Arm-Dayan-840- 4,250,000 تومان

صندلی Sh-722-C-کارمندی و کارشناسی-2,300,000 تومان

صندلی Da-Fera XF 860-کارشناسی 3,250,000 تومان

صندلی Sil-B 28Q-کارشناسی- 3,216,000 تومان

صندلی Sil-B 28Q-کارشناسی- 3,216,000 تومان

صندلی Sil-B 28Q-کارشناسی- 3,216,000 تومان

صندلی های کارمندی و کارشناسی از  مهم ترین  عوامل اثرگذار در توسعه و مباهات سازمان های مختلف به شمار میروند و در دسته برترین و ضروری ترین عناصر دکوراسیون اداری از حیث ایجاد محیطی راحت و هماهنگ با فرم کمر کاربران و ایجاد محیطی دلنشین و زیبا قرارگرفته اند.انتخاب صحیح یک صندلی کارشناسی با طراحی صحیح و مطابق به ارگونومی بدن علاوه بر رضایت کارمندان از محیط کار و کارفرما  درپشتیبانی لازم از وضعیت راحتی شان در فضای کار،خستگی در ستون فقرات را کاهش می دهد و سبب بالا رفتن راندمان کاری و درنهایت افزایش بازدهی آن سازمان می گردد.

صندلی آزمایشگاهی



صندلی های آزمایشگاهی یا همان صندلی پزشکی در محیط هایی چون  کلینیک ها،آزمایشگاه ها،بیمارستان ها و.. مورد استفاده قرار می گیرند از این رو انتخاب صحیح  و مناسب این نوع صندلی به دلیل استفاده طولانی مدت کاربران در طی روز بسیار حائز اهمیت می باشد و از راه هایی است که با سلامتی فیزیکی رابطه مستقیم دارد و میزان مطلوبی از راحتی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

به طور کلی تمامی صندلی های ارگونومیک به طوری طراحی شده اند که ویژگی های برترشان باعث به حداقل رسیدن ناراحتی های جسمی می شود بنابراین

توجه به تمامی نکات مربوط به ارگونومی صندلی، مقاومت و استحکام آن
و اولویت قرار دادن راحتی کاربر به هنگام نشستن از مهم ترین عوالی هستند که به هنگام خرید باید به دقت برسی شوند.

 




صندلی آموزشی


صندلی آموزشی یکی از مهم ترین عناصر منتخب و جزء آشکار ترین و بارز ترین شاخصه ی تمامی محیط های آموزشی بشمار می رود که با در نظر گرفتن فاکتور های مهمی چون  سلامت،کارایی،اصول استاندارد طراحی و ارگونومی و …رفاه،آسایش و سلامت کاربران را تا حد زیادی تامین

می کند.انتخاب درست و اصولی این دسته از محصولات،راحتی،عدم خستگی، تمرکز ذهنی بالا و میزان یادگیری را تا حد زیادی افزایش میدهد و سبب ارتقای سطح کیفی محیط آموزشی می شود.

نیمکت آموزشي یک نفره فايبر پلاست Fiber Plast-561-نیمکت آموزشی-Naz 780,000 تومان

صندلی آموزشی وینر Winner II-P221S-صندلی آموزشی-Naz 1,235,000 تومان

نیمکت آموزشی سه نفره وینر-Winner II-P223S-نیمکت آموزشی-Naz 3,100,000 تومان

صندلی آموزشی اسمارت Smart-N821S-صندلی آموزشی-Naz 780,000 تومان


اینجا کلیک کنید