پروژه ها

ماهیت میز

تجهیزات لازم جهت ذخیره سازی وسایل ضروری دفاتر کار از اصلی ترین و مهمترین نیاز یک شرکت برای نظم و ساماندهی به آن به شمار می رود. به همین دلیل امروزه برای تهیه یک میز مناسب و جادار و فراهم آوردن

این ملزومات اداری،دقت عمل بالایی از جانب مسئولین سازمان ها به عمل می آید.

 

دفتر کاری کارکنان و مدیر یک شرکت به نوعی اثبات کننده و معرف شخصیت و نمادی از قدرت و شایستگی یک سازمان محسوب می شود که با تهیه یکسری تجهیزات و لوازم کوچک کاربردی از جمله ست لوازم رومیزی
دفترچه برنامه ریزی،مداد،خودکار،قیچی منگنه، تقویم ،کاتالوک و اغلب لوگو آن سازمان

و قرار دادنشان روی یک قسمت از میز یا داخل کشو و فایل ها، علاوه بر اثبات آراستگی و نظم سازمان ،ضرورتی است برای دسترسی سریع و آسان کارکنان به این وسایل که موجب افزایش عملکرد،دقت و افزایش سرعت کار آنان شده و در نهایت موجب رضایتمندی آنان در روند کاری شان میشود.

میز کنفرانس


         سالن های کنفرانس و تجهیز مبلمان آن ها از مهم ترین اساس   

                                               ادارات،ارگان ها و دانشگاه ها به شمار                                                                  میروند،که انتخاب مناسب،ظریف

                                                                 و هوشمندانه این تجهیزات از 

                                                                           منظر کیفیت و راحتی                                                                                   و استفاده ازمرغوب                                                                                      ترین چوب و طراحی های                                                                               منحصر به فرد،                                                                                                 تأثیر بسزایی

                                                                                        درنحوه برگزاری

                                                                                        میتینگ،جلسات

                                                                                        و گردهمایی ها ها                                                                                     داشته و نشان                                                                                            دهنده قدرت

                                                                                    ،عظمت، مشارکت

                                                                                      و همکاری های 

                                                                                         ویژه اعضای

                                                                              سازمان های مختلف

                                                                        می باشد همچنین توجه

                                                                 به اصول ارگونومی،کیفیت،

                                                       طراحی متفاوت و چیدمان درست

و اصولی مبلمان تا حد زیادی راندمان تصمیم گیری های جمعی را بالا برده و می تواند یک ارتباط ساده و در عین حال موثر بین افراد مذاکره کننده ایجاد کند.


میز Fam^589M-390-PVC^کنفرانسی

میز Fam^5002A^کنفرانسی

میز Fam^5001A^کنفرانسی

میز کنفرانس Fam 514 M

میز کارمندی


مبلمان اداری مناسب، برای هر فضایی از الزامات محسوب میگردند بنابراین انتخاب درست و اصولی یک میز کارمندی مناسب و در نظر گرفتن اصول استاندارد آن  علاوه بر بالا بردن راندمان کاری و افزایش بهره وری باعث حفظ سلامت و امنیت  فیزیکی کاربران در حین کار کردن می شود.

 








ارگونومی، علم ساخت وسایل کاربردی است که به سلامت فیزیکی و جسمی توجه بسیار دارد.میزهای کارمندی ارگونومی دارای فاکتورهای مهمی می باشند که این فاکتور ها ارتباط مستقیمی با سلامت بدن و جسم  افراد دارند و درست مطابق  فرم بدن انسانی طراحی و تولید می شوند.کیفیت و دوام یک میز کارمندی از مهم ترین شاخصه های آن محسوب می شود و این فاکتور باید به هنگام خرید  به دقت مورد برسی قرار گیرد تا ضمن موفقیت و کامیابی سازمان مربوطه از حیث امنیت، راحتی و رضایت کارکنان، افزایش کیفیت اجرایی کارمندان را نیز به دنبال داشته باشد.
ساخت استاندارد میزهای کارمندی، مهم ترین اصل در تهیه آنهاست که با بکارگیری متریال های مرغوب و پیشرفته، امکان تولید آن برای سازندگان فراهم می شود، از این جهت انتخاب صحیح و ماهرانه یک میز کارمندی تا حد زیادی در
بهره وری،بازدهی عالی ،حفظ سلامت ورضایتمندی  کارکنان اثرگذار است.







جلو مبلی

جلومبلی ها جزو اقتضا و رکن اصلی هر سالن پذیرش محسوب می شوند                                                                                                       که و و بخش قابل توجهی از جلوه مبلمان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. امروزه

با طراحی های خاصی که به هنگام تولید بر روی جلومبلی ها پیاده می‌شود

جلوه مدرن و زیباتری را به آنها می بخشد.

 میز های مدرن ساخت

 مناسب‌ترین گزینه جهت

تغییر و ایجاد سبکی متفاوت

برای محیط های رسمی و

شیک بشمار می روند.


همچنین باید  به این موضوع

توجه کنید که بدنه مبلمان

شما  باید با جلو مبلی تان

هماهنگ باشد تا هارمونی زیبایی در محیط برقرار شود

و جلوه زیبا تری به چیدمان محیط مورد نظرتان بدهد.

میز کانتر




میز های کانتر معمولا برای ایجاد یک بخش جداگانه جهت پذیرش در نظر گرفته میشوند و فضای این مکان ها را تا حد زیادی متمایز میکنند. به طور کلی انتخاب یک میز کانتر باید به گونه ای باشد که پاسخگوی نیاز کاربران بوده و در راستای استانداردهای لازم ارتفاعی و طراحی ارگونومیک قرار بگیرد و راندمان فوق العاده ای را در مکان های اداری و خدماتی از خود ایفا نماید.

میز مدیریت


یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های یک محیط اداری، اتاق مدیریت آن
می باشد و متشکل از فاکتور های زیادی است که می توان میز مدیریت را به عنوان مهمترین فاکتور این فضا در نظر گرفت که

نشان دهنده اعتبار،هویت و قدرت یک

سازمان بوده و جایگاه مخصوص مدیر

و تیپ شخصیتی اورا با نوع وسبک

چیدمان محیط تایین می کند.

انتخاب درست و ماهرانه یک

میز مدیریت استاندارد

و هماهنگ باسبک محیط ،

زیبایی و جلوه ی بی مانند

ی به اتاق مدیریت میدهد.

میز مدیریت از اساسی

ترین عناصر قابل توجه و

موثر دریک فضای مدیریتی

می باشد که میبایست علاوه

بر اثر گذاری عینی و گیرایی لازم

در نگاه ناظر ،کیفیت ،راحتی و

آرمیدگی را تا حد ممکن برای کاربر

فراهم آورد.

در واقع توجه به دیزاین اتاق مدیریت و تجهیزات بکار رفته شده در داخل آن تاثیر شگرفی بر روی شرکت های طرف قرارداد و دستاورد های کاری یک سازمان خواهد داشت.

         اتاق مدیریت یک سازمان، جزء شیک ترین و زیباترین     

                 جایگاه آن محسوب می شود و شامل عناصر

                       بسیاری در دکوراسیون می باشد که

                          مهمترین آنها میز مدیریت است، همچنین

                              قرار دادن الحاقاتی زیبا و مرتبط با محیط،

                                 زیبایی و جلوه خوبی به اتاق مدیریت

                                  می دهد.علاوه بر ویژگی های ظاهری

                                   محیط، توجه به دیزاین ،نسبت ها

                               ها،کنتراست و اثرات روانشناسی رنگها،

                                    قوائد به کار رفته شده اصولی در

                                  طراحی ، کیفیت بالای محصولات و

                                   خواص ارگونومیک، راندمان و بازده

                               بالاتری را به نمایش می گذارد.

.ارتفاع ،اندازه و کارایی یک میز مدیریت سه عاملی هستند ک به هنگام خرید باید به جد مورد برسی قرار گیرند

ظاهر میز مدیریت یکی از ویژگی های مهم آن است تا بتواند جایگاه بالاتری را به نمایش بگذارد










کردنزا و بوفه

کردنزا و یا بوفه مدیریتی ،هوشمندانه ترین انتخاب برای نگهداری لوازم شخصی، وسایل تزئینی، نگهداری اسناد و مدارک و کتاب هادر ادارات و موسسات مختلف به شمار می رود که ضمن جایگذاری اشیا و دسترسی آسان به آنها، باعث زیبایی و جلوه بصری محیط می گردد.
قرار دادن یک بوفه و یا کردنزا در دفتر کار بهترین راه ممکن برای ایجاد نظم و سازماندهی محیط مورد نظر می باشد که امروزه برای دیزاین یک محیط اداری بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

معمولا این عناصر بسیار کاربردی را در پشت میز های مدیریتی و اتاق های کنفرانس قرار میدهند و فضای مرتب و چشم نوازی را برای ناظران به ارمغان می آورند.
به طور کلی انتخاب فرم ،طرح و رنگ بوفه و کردنزا ، رابطه مستقیمی با دیگر عناصر اتاق از جمله میز مدیریت ،کنفرانس ،جلومبلی و رنگ و سبک محیط دارد.
کردنزا ها میتوانند در یک محیط اداری عنصری برای قرار دادن اکسسوری ها ی مرتبط و زیبا با محیط باشند که جلوه ای بی مثال به محیط مورد نظر ببخشند.








دیدگاهتان را بنویسید