تجهیزات لازم جهت ذخیره سازی وسایل ضروری دفاتر کار از اصلی ترین و مهمترین نیاز یک شرکت برای نظم و ساماندهی به آن به شمار می رود. به همین دلیل امروزه برای تهیه یک میز مناسب و جادار و فراهم آوردن
این ملزومات اداری،دقت عمل بالایی از جانب مسئولین سازمان ها به عمل می آید.
دفتر کاری کارکنان و مدیر یک شرکت به نوعی اثبات کننده و معرف شخصیت و نمادی از قدرت و شایستگی یک سازمان محسوب می شود که با تهیه یکسری تجهیزات و لوازم کوچک کاربردی از جمله ست لوازم رومیزی
دفترچه برنامه ریزی،مداد،خودکار،قیچی منگنه، تقویم ،کاتالوک و اغلب لوگو آن سازمان
و قرار دادنشان روی یک قسمت از میز یا داخل کشو و فایل ها، علاوه بر اثبات آراستگی و نظم سازمان ،ضرورتی است برای دسترسی سریع و آسان کارکنان به این وسایل که موجب افزایش عملکرد،دقت و افزایش سرعت کار آنان شده و در نهایت موجب رضایتمندی آنان در روند کاری شان میشود.
میز کنفرانس
سالن های کنفرانس و تجهیز مبلمان آن ها از مهم ترین اساس
ادارات،ارگان ها و دانشگاه ها به شمار میروند،که انتخاب مناسب،ظریف
و هوشمندانه این تجهیزات از
منظر کیفیت و راحتی و استفاده ازمرغوب ترین چوب و طراحی های منحصر به فرد، تأثیر بسزایی
درنحوه برگزاری
میتینگ،جلسات
و گردهمایی ها ها داشته و نشان دهنده قدرت
،عظمت، مشارکت
و همکاری های
ویژه اعضای
سازمان های مختلف
می باشد همچنین توجه
به اصول ارگونومی،کیفیت،
طراحی متفاوت و چیدمان درست
و اصولی مبلمان تا حد زیادی راندمان تصمیم گیری های جمعی را بالا برده و می تواند یک ارتباط ساده و در عین حال موثر بین افراد مذاکره کننده ایجاد کند.
میز کارمندی
مبلمان اداری مناسب، برای هر فضایی از الزامات محسوب میگردند بنابراین انتخاب درست و اصولی یک میز کارمندی مناسب و در نظر گرفتن اصول استاندارد آن علاوه بر بالا بردن راندمان کاری و افزایش بهره وری باعث حفظ سلامت و امنیت فیزیکی کاربران در حین کار کردن می شود.
ارگونومی، علم ساخت وسایل کاربردی است که به سلامت فیزیکی و جسمی توجه بسیار دارد.میزهای کارمندی ارگونومی دارای فاکتورهای مهمی می باشند که این فاکتور ها ارتباط مستقیمی با سلامت بدن و جسم افراد دارند و درست مطابق فرم بدن انسانی طراحی و تولید می شوند.کیفیت و دوام یک میز کارمندی از مهم ترین شاخصه های آن محسوب می شود و این فاکتور باید به هنگام خرید به دقت مورد برسی قرار گیرد تا ضمن موفقیت و کامیابی سازمان مربوطه از حیث امنیت، راحتی و رضایت کارکنان، افزایش کیفیت اجرایی کارمندان را نیز به دنبال داشته باشد.
ساخت استاندارد میزهای کارمندی، مهم ترین اصل در تهیه آنهاست که با بکارگیری متریال های مرغوب و پیشرفته، امکان تولید آن برای سازندگان فراهم می شود، از این جهت انتخاب صحیح و ماهرانه یک میز کارمندی تا حد زیادی در
بهره وری،بازدهی عالی ،حفظ سلامت ورضایتمندی کارکنان اثرگذار است.
جلو مبلی
جلومبلی ها جزو اقتضا و رکن اصلی هر سالن پذیرش محسوب می شوند که و و بخش قابل توجهی از جلوه مبلمان را تحت تاثیر قرار میدهند. امروزه
با طراحی های خاصی که به هنگام تولید بر روی جلومبلی ها پیاده میشود
جلوه مدرن و زیباتری را به آنها می بخشد.
میز های مدرن ساخت
مناسبترین گزینه جهت
تغییر و ایجاد سبکی متفاوت
برای محیط های رسمی و
شیک بشمار می روند.
همچنین باید به این موضوع
توجه کنید که بدنه مبلمان
شما باید با جلو مبلی تان
هماهنگ باشد تا هارمونی زیبایی در محیط برقرار شود
و جلوه زیبا تری به چیدمان محیط مورد نظرتان بدهد.
میز کانتر
میز های کانتر معمولا برای ایجاد یک بخش جداگانه جهت پذیرش در نظر گرفته میشوند و فضای این مکان ها را تا حد زیادی متمایز میکنند. به طور کلی انتخاب یک میز کانتر باید به گونه ای باشد که پاسخگوی نیاز کاربران بوده و در راستای استانداردهای لازم ارتفاعی و طراحی ارگونومیک قرار بگیرد و راندمان فوق العاده ای را در مکان های اداری و خدماتی از خود ایفا نماید.
میز مدیریت
یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های یک محیط اداری، اتاق مدیریت آن
می باشد و متشکل از فاکتور های زیادی است که می توان میز مدیریت را به عنوان مهمترین فاکتور این فضا در نظر گرفت که
نشان دهنده اعتبار،هویت و قدرت یک
سازمان بوده و جایگاه مخصوص مدیر
و تیپ شخصیتی اورا با نوع وسبک
چیدمان محیط تایین می کند.
انتخاب درست و ماهرانه یک
میز مدیریت استاندارد
و هماهنگ باسبک محیط ،
زیبایی و جلوه ی بی مانند
ی به اتاق مدیریت میدهد.
میز مدیریت از اساسی
ترین عناصر قابل توجه و
موثر دریک فضای مدیریتی
می باشد که میبایست علاوه
بر اثر گذاری عینی و گیرایی لازم
در نگاه ناظر ،کیفیت ،راحتی و
آرمیدگی را تا حد ممکن برای کاربر
فراهم آورد.
در واقع توجه به دیزاین اتاق مدیریت و تجهیزات بکار رفته شده در داخل آن تاثیر شگرفی بر روی شرکت های طرف قرارداد و دستاورد های کاری یک سازمان خواهد داشت.
اتاق مدیریت یک سازمان، جزء شیک ترین و زیباترین
جایگاه آن محسوب می شود و شامل عناصر
بسیاری در دکوراسیون می باشد که
مهمترین آنها میز مدیریت است، همچنین
قرار دادن الحاقاتی زیبا و مرتبط با محیط،
زیبایی و جلوه خوبی به اتاق مدیریت
می دهد.علاوه بر ویژگی های ظاهری
محیط، توجه به دیزاین ،نسبت ها
ها،کنتراست و اثرات روانشناسی رنگها،
قوائد به کار رفته شده اصولی در
طراحی ، کیفیت بالای محصولات و
خواص ارگونومیک، راندمان و بازده
بالاتری را به نمایش می گذارد.
.ارتفاع ،اندازه و کارایی یک میز مدیریت سه عاملی هستند ک به هنگام خرید باید به جد مورد برسی قرار گیرند
ظاهر میز مدیریت یکی از ویژگی های مهم آن است تا بتواند جایگاه بالاتری را به نمایش بگذارد
کردنزا و بوفه
کردنزا و یا بوفه مدیریتی ،هوشمندانه ترین انتخاب برای نگهداری لوازم شخصی، وسایل تزئینی، نگهداری اسناد و مدارک و کتاب هادر ادارات و موسسات مختلف به شمار می رود که ضمن جایگذاری اشیا و دسترسی آسان به آنها، باعث زیبایی و جلوه بصری محیط می گردد.
قرار دادن یک بوفه و یا کردنزا در دفتر کار بهترین راه ممکن برای ایجاد نظم و سازماندهی محیط مورد نظر می باشد که امروزه برای دیزاین یک محیط اداری بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
معمولا این عناصر بسیار کاربردی را در پشت میز های مدیریتی و اتاق های کنفرانس قرار میدهند و فضای مرتب و چشم نوازی را برای ناظران به ارمغان می آورند.
به طور کلی انتخاب فرم ،طرح و رنگ بوفه و کردنزا ، رابطه مستقیمی با دیگر عناصر اتاق از جمله میز مدیریت ،کنفرانس ،جلومبلی و رنگ و سبک محیط دارد.
کردنزا ها میتوانند در یک محیط اداری عنصری برای قرار دادن اکسسوری ها ی مرتبط و زیبا با محیط باشند که جلوه ای بی مثال به محیط مورد نظر ببخشند.