پروژه ها

اکسسوری در محیط




اکسسوری چیست




اکسسوری ها دسته های متنوع و گسترده ای از وسایل و الحاقات زیبنده هستند که سبب ارتقای جلوه گری سطح آرایش ،چینش و دکوراسیون محیط می شوند .خرید اکسسوری و  تزئینات موزون با محیط یکی از اثر گذار ترین و ابتکارآمیزترین شیوه های تغییر فضا و نمای دکوراسیون محیط بر اساس نیاز کاربران ، اقتضای محیط و عملی مهیج برای هر شخصی محسوب می شود.  برای یک محیط اداری خصوصا اگر در حال جابه جایی از محیطی به محیط جدیدتر باشید با در نظر گرفتن تعداد وسایل ضروری مورد نیاز و حذف غیر ضروری ها و استفاده از اکسسوری های کارامدی چون گل و گیاهان طبیعی، علاوه بر زیباتر شدن محیط ، به شدت بر ایجاد احساس خوب و خوشایند در افراد می افزایید و با خرید و اضافه کردن تزئینات جذاب و مناسب برای میز کار کارکنان و فضای اطرافشان شاهد تاثیرات ویژه ای در خصوص رفتار، سطح انرژی و فعالیت طبیعی آنها خواهید بود و وجود این تزئینات در نحوه عملکرد و فعالیت های روزانه شان مفید واقع خواهد شد. 





مبلمان اداری شیک و استاندارد،
دربخش پذیرایی و یا لابی یک

محیط اداری در جهت حفظ پرستیژ و اعتبار آن و همچنین زیبایی و جلوه گری در نظر ارباب رجوعان،بسیار تاثیر گذار بوده و همواره در انتخاب ،دیزاین و دکوراسیون فضاهای دنج اداری مورد توجه قرار میگیرد.

علاوه بر آن تاثیر رنگ بر روحیات و احساسات افراد باعث شده است تا بخش مهمی از طراحی دکوراسیون محیط کار و یا منزل به انتخاب رنگ تجهیزات اداری و محیط اختصاص داده شود .


کردنزا Fam^7004A

صندلی Mak-Wing-7310-مدیریتی

صندلی دسته دار دیاموند رنگی Diamond-N101-صندلی چند منظوره-Naz

میز تحریر Ham-TD 120-روکش وکیوم-درب روکش چوب بلوط-پایه راش
میز تحریر Ham-TD 120-روکش وکیوم-درب روکش چوب بلوط-پایه راش

اکسسوری در محیط

آفیس ها خانه دوم ما محسوب می شوند و این مکان ها باید مطابق میل و سلیقه ما چیدمان شوند.اکسسوری ها نقش مهمی را در زیبایی و تکمیل دیزاین یک محیط مطلوب ایفا میکنند و شدنیست که جز دسته ای از وسایل مفرح،کاربردی و زینت بخش یک محیط باشند.

همه افراد می توانند برای داشتن تمرکز بهتر، حین کار و فعالیت وداشتن یک سرگرمی بصری ، میز کار خود را به یک حجم ایده آل شخصی تبدیل کنند و این فضا را از خشک و رسمی بودن خارج کرده و  با داشتن تمرکز بیشتر کمتر دچار خستگی های ذهنی شوند.


انتخاب اکسسوری های متناسب با محیط میتوانند نقش مثبت و یا منفی را در فضا به دنبال داشته باشند.اکسسوری ها می توانند  بجای برد های نوشتاری خسته کننده،شامل المان های ناهماهنگ ،یک ست عکس هماهنگ و یا برد های سفید مینیمال باشند.

برای کسانی که به دنبال یک شروع پر تحرک و با نشاط هستند، پوستر های متحرک میتوانند اکسسوری های جالبی به شمار بیایند.

البته باید در نظر داشت که انتخاب درست مبلمان اداری به عنوان ابزار اصلی برای نمای متفاوت به هر بخش، تاثیر بسزایی در ایجاد یک محیط دلپذیر دارند و در ادامه، انتخاب صحیح اکسسوری های اداری مرتبط با فضا در عین سادگی و زیبایی، با آرایش محیط اداری به شکل درست،مورد استقبال و جذب بالایی از سوی کارکنان و سایر کاربران قرار گرفته است.

تاثیر گیاهان در محیط

گیاهان نقش مهمی در ایجاد فضایی بانشاط، زنده و عاری از استرس دارند و در طراحی و دکوراسیون محیط های اداری حس طراوت،شادابی و پویایی رابه تمامی کارکنان و مراجعه کنندگان القا می کنند.

استفاده از گیاهان در فضاهای اداری موجب تهویه بهتر فضا ،جذب سموم و آلودگی موجود در هوا،کاهش سرو صداهای محیط،افزایش رطوبت فضا و در نهایت سبب بازدهی بالا و بهبود روحیه کارکنان، و افزایش خلاقیتشان می گردد.

آثار هنری و اکسسوری های مرتبط با محیط در امر زیبایی بخشی نقش موثری دارند اما گیاهان با داشتن زیبایی طبیعی و بکر و برخورداری از انرژی مثبت، تاثیری فوق العاده ای بر روح و روان انسان ها بر جای می گذارند.وحس خوب و انرژی را به همگان منتقل می‌کنند.

انتخاب گیاه مناسب برای طراحی داخلی اداری باید با توجه به شرایط محیط و نور آن فضا انجام شود و گلهای آپارتمانی جزء بهترین انتخاب هاجهت اثربخشی و زینت بخشیدن به محیط هستند. 








تجهیزات کارمندی

داشتن ویژگی های استاندارد و رعایت اصول ارگونومی از مهم ترین خصوصیات مبلمان و تجهیزات اداری بشمار می روند. انتخاب درست و توجه به کیفیت و زیبایی تجهیزات اداری، افزون بر تأثیر هویت کسب ‌و کار، موجب ایجاد احساس رضایتمندی در کاربران می‌شود. و همچنین مد نظر قرار دادن آسایش کارکنان، راحتی و کیفیت امکانات محیط ،علاوه بر

حفظ احترام به آنان، راندمان کاری و بازدهی بالایی  را در یک آفیس به دنبال خواهد داشت.


اینجا کلیک کنید