پروژه ها

انواع صندلی اداری

صندلی های اداری به صورت کلی به چند دسته : صندلی مدیریت، صندلی کارشناسی، صندلی کارمندی، صندلی کنفرانس و صندلی انتظار تقسیم می شوند. دسته های دیگری هم مثل صندلی های گیمینگ، صندلی آموزشی  و … تقسیم می شوند که در ادامه به توضیح مختصری در رابطه با هر کدام می پردازیم.

 


صندلی مدیریت

صندلی های مدیریتی نسبت به بقیه صندلی ها، پشتی و ارتفاع بلندتری دارند. همچنین امکانات تنظیمی مانند : تنظیم دسته، تنظیم ارتفاع، تنظیم پشتی یا تکیه گاه، تنظیم زیر سری و در بعضی موارد تنظیم زیرپایی را دارا هستند.

این صندلی دارای پایه پنج پر چرخان بوده، فضای بیشتری را اشغال می کند و قیمت بیشتری نسبت به بقیه دسته ها دارد.




سفارش دهید






صندلی کارشناسی و کارمندی

این صندلی مناسب کارمندان، سرپرست‌ها و کارشناسان اداره و شرکت می باشد. صندلی کارشناسی و کارمندی تفاوتی جزئی دارند به صورتی که صندلی کارشناسی از لحاظ ابعاد، ویژگی ها و قیمت بین صندلی مدیریتی و کارمندی قرار می گیرد اما در بیشتر موارد صندلی کارمندی و کارشناسی به یک نام تولید و عرضه می شوند.

یکی از تفاوت هایی که در بعضی موارد دیده می شود نداشتن جک تنظیم زاویه برای صندلی های کارمندی است بدین صورت که با تکیه دادن به پشتی، تکیه گاه کمی عقب می رود.




سفارش دهید




صندلی کنفرانس

همانطور که از نام این صندلی پیداست، برای اتاق کنفرانس تهیه می شود. صندلی کنفرانسی نسبت به دیگر صندلی های اداری کاربرد کمتری دارد، از این رو دارای ویژگی های تنظیمی نیست و پشتی کوتاه تری دارد. این صندلی ها معمولا دارای پایه های U  شکل و 

دارای پارچه هایی از جنس چرم هستند.


سفارش دهید




صندلی انتظار


این صندلی در مراکز عمومی، شرکت ها، سازمان ها، آموزشگاه ها، فرودگاه، ترمینال و ایستگاه
اتوبوس، کتابخانه و … مشاهده می شود. با تهیه صندلی انتظار، مراجعه کننده نیاز نیست برای مدت زمان زیاد روی پا بایستد تا اینکه در نهایت از خستگی زیاد، از مراجعه خود پشیمان شود. این صندلی به صورت تک نفره، دو نفره و بیشتر تولید می شود.


سفارش دهید

صندلی گیمینگ

بازی‌های کامپیوتری معمولاً ساعت‌های زیادی طول می‌کشند به همین دلیل این نوع صندلی برای راحتی کاربران، دارای پشت گردنی، پشتی برای کمر و جک های تنظیم ارتفاع می باشد.

بیشتر صندلی های گیمینگ مانند صندلی اتومبیل می باشد چرا که بازیکن بتواند احساسات راننده را درک کند و خود را در آن فضا تصور کند.



صندلی آموزشی






سفارش دهید

این صندلی در مراکز آموزش برای دانش آموزان، دانشجویان و هنرجویان استفاده می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید