پروژه ها

چرا مبل تختخواب شو؟

اگر فرزندانتان مهمان دارند و می خواهند فضای خصوصی خود را داشته باشند؛

اگر دانشجو هستید و هم مبل می خواهید و هم تخت؛

اگر تا پاسی از شب سرگرم کار بودید و منزلتان دور از شرکت است و نمی خواهید روی صندلی بخوابید؛

اگر اتاق مهمان یا اتاق کار ندارید؛

و …

بهترین انتخاب برای شما مبل تختخواب شو است، زیرا مشکل کوچک بودن فضای خانه و نداشتن جا را در آپارتمان‌های امروزی حل می‌کند و هم مناسب فضاهای مختلف است.

 




سفارش دهید

 از مزایای دیگر مبل تختخواب شو می توان به راحتی، استحکام، تنوع در ابعاد، زیبایی، طرح دلخواه و صرفه جویی در هزینه اشاره کرد.

از آنجا که این دسته مبل ها باید برای خوابیدن مناسب و راحت باشد، نشیمن این مبل ارتجاعی و نرم است. پس دو منظوره بودن این مبل از راحتی آن کم نمی کند.




سفارش دهید

 

برخی افراد باور دارند وسایل چند کاره کیفیت پایین تری نسبت به تک کاره ها دارند و هر وسیله ای باید کاربری مخصوص خود را داشته باشد، اما در مبل تختخواب شو به علت داشتن مکانیسم تغییر مبل به تخت خواب و محافظت از ساختار آن، از متریال های مرغوب استفاده شده بنابراین استحکام و پایداری آن بالا است.








سفارش دهید


مبل های تختخواب شو هم مانند مبل های عادی به صورت تک نفره، دو نفره، سه نفره و ال شکل تولید می شود. پس از نظر تنوع و اشغال کردن فضا هم نیازی نسیت نیست نگران باشید و با خیال راحت سفارش دهید.




سفارش دهید


سفارش دهید

این مبل ها معمولا سبک طراحیشان معاصر است و برای همین می توانند دکوراسیون منزل یا محل کار شما را مدرن و زیبا جلوه دهد.

شما بنا به سلیقه و روحیات خود می توانید از پارچه های ساده یا طرح دار استفاده کنید و علاوه بر یک مبل راحتی یک تخت خواب هم داشته باشید و با یک تیر و دو نشان در هزینه های مصرفی خود صرفه جویی کنید.



مبل تختخواب شو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید